poniedziałek, 31 grudnia 2012

AND happy new year!

a jednak.. myślałam, że dziś nie zdołam dodać wpisu, tyle na głowie + przygotowania do pożegnania starego i przywitania nowego roku. KAŻDY z nas ma chyba milion postanowień, tych mniejszych i tych ogromnych. ROK 2012 był dla mnie przede wszystkim rokiem, w którym odnalazłam swoją wielką pasję. Jest nią modeling , projektowanie. Nie było by mnie tu gdyby nie kilka wspaniałych osób, które pomogły mi zrobić kolejny krok w kierunku spełniania MARZEŃ. Paulina, Ayla, Maluu, Aluu, Ewel, Malwiś, Agu - dziękuję Wam! Dzisiaj outfit w sam raz na SYLWESTRA. Mam nadzieję, że jutro będziecie mogli zobaczyć moją stylizację. Zdradzę tylko, że imprezowym zestawem będzie : czarna , luźna koszula, rurki w kolorze butelkowej zieleni, czarna kopertówka , czarne szpilki oraz biżuteria z najbardziej rozchwytywanym motywem : wąsami! : )

WSZYSTKIM blogerom i blogerkom życzę spełnienia marzeń, zrealizowania noworocznych postanowień oraz wielu modowych inspiracji! HAPPY NEW YEAR!




1 komentarz:

  1. cudowne inspiracje <3 nie mogę się doczekać Twojego outfitu, pewnie jeszcze lepszy <3 Kocham

    OdpowiedzUsuń